UPS - z zabezpieczeniem zwarciowym od strony urządzeń

Czy wszystkie ups-a (serwerowe/rakowe) maja zabezpieczenie
przeciwzwarciowe na każdym wyjściu czyli od strony  ( serwerów/
komputerów )?, bo od strony zasilania ups-a (strona powiedzmy
"pierwotna")  raczej większość coś tam posiada ale to mnie tu nie
interesuje w tym momencie.
Czy apc rt 5000 ma takie zabezpieczenie  po stronie zasilania
komputerów/serwerów? A może ma ktos tego typu ups  i może  coś
doradzić .

Szukam bowiem ups-a który zabezpieczy serwerownie przed zwaciem od
strony którego kolwiek urzadzenia podpiętego do niego samego a który
zachowa się w ten sposób że pozostałe obwody bedą wciąż działać.

Może pomysł trochę abstrakcyjny ale szef tak wymyślił i się nie da
przegadać :):) .Szef ma racje a jak nie ma no to ma patrz pkt 1.wrrrrr
Ja bym użył listwy z separowanymi gniazdkami i z zabezpieczeniem na
każde z nich, ale nie wiem jaka by była dobra to tego celu listwa
zasilająca (ciekie opisy maja w sklepikach w sieci), macie może jakieś
propozycje ?