Debian jako serwer PPTP.

Witam

Zainstalowałem i uruchomiłem na moim serwerze pptpd. Niby wszystko
działa, można się zalogować, można pingować hosty znajdujące się w
sieci lokalnej, ale już np. kopiowanie pomiędzy lokalnym a zdalnym
systemem jest praktycznie niemożliwe, tzn. transfer się rozpoczyna, po
czym po chwili następuje zwis i komunikat, że ścieżka sieciowa jest
niedostępna.

Szczegóły: Debian Lenny, pptpd z pakietu w wersji 1.3.4-2.1, stacje
robocze zdalne na win xp/win vista, serwer w sieci lokalnej Windows
2k3, FW Cisco 515E

Pliki konfiguracyjne:

/etc/pptpd.conf

option /etc/ppp/pptpd-options
noipparam
logwtmp
localip 10.12.99.1
remoteip 10.12.99.100-200

/etc/ppp/pptpd-options

name pptpd
netmask 255.255.0.0
debug
lock
mtu 1260
mru 1260
auth
require-mppe-128
require-mppe-40
require-mschap-v2
+mschap-v2
passive
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
lcp-echo-failure 3
lcp-echo-interval 5
nodeflate
dump
nobsdcomp
noendpoint
noipdefault
noipx
novj
nodefaultroute
ms-dns 10.12.0.104
ms-dns 10.12.0.107
ms-wins 10.12.0.104
logfile /var/log/pptpd.log

Jeśli ktoś miałby jakiekolwiek sugestie będę bardzo wdzięczny.

Grzegorz Gnieciak