Re: Minimalistyczna dystrybucja Linuxa

W dniu 20 marca 2009 16:09 użytkownik Aleksander Kurczyk
<codemaster2222@gmail.com> napisał:
> Szukam minimalistycznej dystrybucji Linuxa. System na serwer; Na
> płycie instalacyjnej jedynie podstawowy system (bez iksów); Brak

mozesz wybrac system podstawowy bez zadnych uslug podczas instalacji.

> automatyzacji/chcę wiedzieć co sie dzieje; Instalacja oprogramowanie
> najlepiej ze źródeł, lub bardzo prosty menadżer paczek (bez repo); Coś

wystarczy wlaczyc high verbosity dpkg.

> jak Slackware tylko bardziej minimalistyczne; Dlaczego nie Debian???
> Chcę spróbować czegoś innego; Instalacja softu jest za bardzo
> zautomatyzowana; Śmietnik w /etc (system na serwer ma w standardzie

zdefiniuj smietnik w /etc/

> konfigi OpenOffice.org;); Dlaczego nie Slackware??? Totalny śmietnik w

system podstawowy ( lub "na serwer" jak to wyrazasz ) nie ma
zainstalowanego openoffice'a wiec nie ma konfigow openoffice - dotyczy
to wszystkich wersji debiana, nie wiem jak slackware.

> pakietach!!! W pakietach z serii A jest dużo niepotrzebnego softu (np.
> rpm2tgz), a brakuje tak np. ifconfig. Co polecacie (nie Debian, ani
> Slackware)???

czad.

nie znam innego systemu ktory by spelnial wysokie standardy niz debian
netinstall.
podstawka ma kolo 200 MB po instalce - nie ma tam NIC.

Powiedz do czego potrzebujesz tego systemu, jakie ma byc jego przeznaczenie.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html