Re: Listing prostej przeglądarki stron WWW

Mówiąc przeglądarka miałem na myśli prościutki programik wysyłający
pakiet z prośbą o jeden plik i wyświetlający odpowiedź na ten pakiet.
Mógłby mi ktoś napisać czy jest jakieś API do wysyłania pakietów.
Prosił bym o jakiś listing np. programu wysyłającego ping do serwera
wp.pl i wyświetlający czy serwer wp.pl odpowiedział czy nie. Z
doświadczenia wiem że najlepiej uczyć się na gotowych kodach
programów. PHP nauczyłem się modyfikując PHP-Fuison.

Aleksander Kurczyk