Re: Czujnik temperatury pod RS232

Dnia czwartek 11 grudnia 2008, Jerzy Patraszewski napisał:
> Jak doniosły WSI, dnia Thu, 11 Dec 2008 12:06:09 +0100

> Ja polecam coś takiego:
> http://www.thomas-krenn.com/pl/akcesoria-sieciowe/akcesoria-sieciowe/termom
>etr-sieciowy-rms-200th.html Mam u siebie i jest OK.

> Minus - cena (ok. 800PLN).
> Pozdr.
> sm0q

Witam !
Ten co ja podałem można zrobić samemu jak się ma choć trochę umiejętności w
posługiwaniu się lutownicą. Całość powinna się zamknąć w cenie 30-35 zł.

 Jeśli nie masz zdolności do lutowania to na allegro znalazłem aukcje na
której jest wystawiony termometr cyfrowy i wygląda na to iż został użyty do
jego budowy układ DS1820 lub podobny. Dla pewności lepiej zapytać
sprzedającego.
Link do aukcji:
http://www.allegro.pl/item504739964_termometr_cyfrowy_hydrox_pc_test_7_dni_tm2s.html
Tu z przesyłką koszt wyniesie  46 zł.
Pozdrawiam

Ps. Aukcja którą podałem nie jest moja ani nikogo z moich znajomych :)
--
Sebastian Domanski         Klucz PGP można wyszukać i pobrać z
http://stinkfoot.org:11371/