Re: system backupów

W dniu 10 grudnia 2008 11:32 użytkownik Kamil Deryński
<kamil@derynski.net> napisał:
> Witam,
>
> Ciekaw jestem Waszych opinii na temat systemów backupów. Poszukuje coś
> sprawdzonego, umożliwiającego prosty backup przez sieć, nagrywanie na
> tasiemki, no i coś bardzo dobrze współpracującego z Debianem.  Mój typ
> to AMANDA. Może ktoś używa i podzieli się wrażeniami :) Będę wdzięczny
> za wszelkie wskazówki.

pierwsza opcja ktora polecam to bacula .
druga to taka gdzie masz wiecej niz 10 maszyn, ja uzywam wtedy
tradycyjnych backupów przez tara i gzipa ale serwery zarzadzane sa
puppetem.

ciezko mi wymienic jakies zalety i wady bo tak na prawde kazde
rozwiazanie ma swoją specyfike. pierwsze nadaje sie do kilku serwerów,
drugie spokojnie do 10-50.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl