Linuxboat.

> Subject: [LodzLUG] LinuxBoat
> Date: Fri, 01 Aug 2008 16:17:16 +0200
> From: Kamil Porembiński <paszczak@thecamels.org>
> To: Lodz Linux Users Group <llug@lists.cifrid.net>
>
> Samodzielny Zakład Sieci Komputerowych oraz Instytut Informatyki
> Politechniki Łódzkiej wraz z serwisem thecamels.org zapraszają na
> spotkanie z LinuxBoat, które odbędzie się w dniach 29.08 - 31.08 2008 w
> Łodzi. Przed przyjściem na "LinuxBoat" prosimy o wcześniejszą
> rejestrację. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy
> zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji. W
> [...]
Witam.
        -Do-
slug@silesia.linux.org.pl
linux@lists.cifrid.net
flug-pl@googlegroups.com
actus@vix.netsync.pl
debian-user-polish@lists.debian.org
linux-in-pl@yahoogroups.com
wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
lista@lasypolskie.pl
"Komitet Kulturalny Uniwersytetu Gdanskiego" <kk@ug.gda.pl>

Mamy kolejna, tania i ciekawa impreze linuxowa. :)
Bede na niej. Co do imprezy o niej duzo podal Kamil (cytat.)
Dodam jeszcze, ze prelekcje beda na Politechnice Lodzkiej Wydz.
Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej
ul. Wolczanska 215, Aula  F-10, Kampus B W2/B9
Warsztaty beda w Samodzielnym Zakladzie Sieci
Komputerowych ul. Stefanowskiego 18/22, sala 16,
Kampus A W7/A14.

Oto moja propozycja na podroz z Gdanska.

Wyjazd. 28 sierpnia. Czwartek.
Gdansk-Glowny godz. 21 : 17 -- Lodz-Kaliska godz. 3 : 53
Pospieszny P54200 (rel. Gdynia--Bielsko-Biala)Bilet normalny kl. 2 ok.
51 zl.
Jak zwykle obok mnie bedzie wydrukowany Pingwinek zeby mnie
latwo odnalzezc.

Powrot. 31 sierpnia. Niedziela.
Lodz-Kaliska godz. 16 : 13 -- Gdansk-Glowny godz. 23 : 01.
Pospieszny P45102 (rel. Katowice -- Gdynia-Glowna.)

Co do noclegu ja podobne jak poprzednio bedac na Randce z
Pingwinkiem wybralem Prywatny Akademik gdzie dowiedzialem sie
o noclegach obecnie po  45 zl/doba. Jego adres i tel.
ul. Gdanska 10 tel. (0-42) 630-42-24, (0-603)-464-230.
Pod http://www.cityoflodz.pl//index.php?str=66
mozna odnalzezc duzo wiecej ofert noclegow.
Jednak niestety juz najtansze schroniska
http://www.yhlodz.pl  niedostepne Jedno brak miejsc, drugie ma remont
no chyba, ze go dokoncza ok. polowy miesiaca i to mozliwe.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0