grub i klawiatura ps/2 na MSI PM8PM VIA® P4M800 PRO

Witam Wszystkich!
Panowie, wlasnie odpalilem nowego kompa i jestem lekko zdezorientowany.
Podczas uruchamiania moja klawiatura nie dziala.
Dokladnie wyglada to tak.
Odpalam komputer, diody klawiatury migaja prawidlowo, moge nawet wejsc do
biosu, potem laduje sie GRUB i koniec. Nie mozna sie przelaczyc miedzy
systemami ani Enterem przyspieszyc ladowanie.
Czekam wiec az zostanie uruchomiony domyslny i klawisze ZNOWU DZIALAJA czego
dowodem jest ten list.
Sprobowalem z sysinstall i podobnie jak grubie tez wszystko stoi. Nie
zainstaluje swiezego systemu.
Plyta glowna MSI PM8PM VIA® P4M800 PRO a klawiatura najzwyklejsza 104 na PS/2
Szukalem na google, ale mimo iz problemy z klawiatura sa niesamowicie
powszechne to zaden nie pokrywa sie z moim.
Nie wiem, to problem debianowski czy hardware?
Pozdrawiam!

Hubert Lautenszleger