Re: Logowanie - powiadamianie na maila/sms

Dnia Mon, 26 May 2008 00:24:22 +0200
Capadona <capadona@go2.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Macie jakies sprawdzone sposoby na powiadamianie o logowaniu na
> swoich maszyach ??? przezylem ostatnio wlama przez dziure w ssh i nie
> chce by sie to powtorzylo, wylaczylem wszystko co sie dalo ale dla
> pewnosci chcialbym cos tkaiego jeszcze zrobic.
> z gory thx za odpowiedzi i naprowadzenie na odpowiedni soft
>
> Pozdrawiam,
> Michał Matuszak
> infect@canabio.pl
> http://www.canabio.pl

witam
u mnie znakomicie się sprawdza dopisanie do /etc/profile:
date=`date +%y.%m.%d`
echo "logowanie $USER $date" | mail -s "logowanie na konto $USER"
admin@domena.costam

a czy mógłbyś powiedzieć na czym polegała ostatnia dziura? (tak z
ciekawości pytam, może jakiś link z opisem?)

Pozdrawiam
Piotr Chylewski

--
mailto: chyles (at) co (dot) bydgoszcz (dot) pl