Re: programn do obslugui list mailingowych

Krzysztof Zubik napisał.
> Albert napisał.
> Witam.
> Moze Mailman. On chyba najczesciej uzywany.
Witam.
Podaje wiadomosc, ktora nie doszla na liste - a jedynie do mnie na
priva.
From: Daniel Andrzejewski <andrzeje@cs.utk.edu>
To: Krzysztof Zubik <kzubik@wp.pl>
Krzysztof Zubik wrote:
> Albert napisał.
> Witam.
> Moze Mailman. On chyba najczesciej uzywany.
Witam,
No i moze jeszcze do tego drupal http://drupal.org/about
A tutaj wiecej szczegolow; wyglada na to ze mozesz wszystko latwo i
dosyc szybko poskladac to do kupy uzywajac tego 'modulu':
http://drupal.org/project/mailman_manager
Mam nadzieje, ze to pomoze.
Pozdrawiam,
Daniel
Daniel Andrzejewski
student IT Administrator
Elec Engr & Comp Science
University of Tennessee
(865) 974 - 4388 (work)
"Investment in knowledge always pays the best interest"
Benjamin Franklin
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0
http://www.kzubik.cba.pl
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Jabber. kzubik@jabber.wp.pl | Skype. kzubik