Re: Czarnobyl atakuje Debiana?

> Witam.
> Moze uzyc memtest i nim posprawdzac pamiec. Sciagnac go z Interentu i
> nagrac jako bootowalna dysketke, lub uyzc testu pamieci obecnie juz
> wbudowywanego
> do niektorych live i instalatorow np. Ubuntu. No nietrety potrwa co
> nieco
> proba pamieci. Niektore uszkodzenia plyty glownej objawiaja sie tak samo
> jak uszkodzenia pamieci. Co do stukajacego i masjacego pelno bledow HD
> niedawno
> mialem taki HD w komputerze  sasiada. Formatowanie i test HD nie pomogl.
> [...]

Na stukanie dysku jak na razie pomogła wymiana taśmy.
Ale to chyba faktycznie jeszcze coś z płytą główną bo nie mogę skopiować
dużych plików filmowych z cyfrówki (???)
A co do logów to pochodzą one z routera ADSL Edimax.
Tam znalazłem jedyne brudy. Ciężko mi się zorientować czy logi wskazują na
problem u mnie czy mojego dostawcę sieci.

Zasadnicze pytanie z tematu zostało jednak chyba zamknięte. Tylko u mnie w
rocznice katastrofy działy się dziwne rzeczy więc to chyba przypadek.

Pozdrawiam. Hubert!