Re: interfejs webowy do zarzadzania svn

2008/4/18 Marek Żakowicz <marek.zakowicz@gmail.com>:
>  Może trac: http://trac.edgewall.org/wiki/TracFeatures
>  Był wykorzystywany w mojej poprzedniej pracy i ludzie jakoś nie
>  narzekali - do małych firm chyba wystarcza.

To chyba nie to, o co chodziło. Trac wprawdzie świetnie integruje się
z istniejącym repozytorium, ale pytający chyba potrzebuje czegoś do
zarządzania repozytoriami i prawami dostępu do nich. Nie słyszałem o
takim narzędziu, co jednak nie znaczy, że nie istnieje.

>  A jak potrzebujesz zrobić własnego sourceforge'a no to nie wiem, może
>  go sobie zainstaluj ;-) - to się chyba nazywa alexandria.

Jeśli idziemy w tę stronę, to może GForge:
http://gforge.org/

Pozdrawiam,
Adam

--