Re: Xen - wlasny kompilowany kernel

Wojciech Ziniewicz napisał.
> Proponuje pogoglac do czego w ogole sluzy xen.
Witam.
Moze nieco bardziej ogolnie gdyz o witrualizacji serwerow
byla mowa na swpotkaniu Novella. Linki pod
http://www.kzubik.cba.pl/novell-i-08.html
ftp://novell.pl/wirtualizacja/
Duza linkownia u googli linuxowych pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Xen&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
Do czego on przeznaczony. Moze zajrzec rowniez do Wikipedii.
np. pod http://pl.wikipedia.org/wiki/Xen
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0