Re: Samba - PDC - profile mobilne

Albert Czarnecki napisał.
> Witam
> Komuś się udało zmusić sambę i winxp aby działały profile mobilne?
> Co opis to coś nowego i jak nie działało to dalej nie działa , przy
> logowaniu użytkownik dostaje informacje ze niby profil istnieje ale nie
> jest jego właścicielem, na serwerze natomiast nic nie ma nic nie było
> kopiowane.
> smb.conf
> [global]
>    workgroup = TESTOWO
>    netbios name = SERVER1
>    server string = %h server (Samba)
>
>    passdb backend = tdbsam
> [...]
Witam.
Och w miniona niedaiele na Randce z Pingwinkiem w Lodzi
byla bardzo ciekawa prezentacja Krzysztofa Lichego o Sambie
Ogolna linkownia do prezentacji pod
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy.html
Co do jego prezentacji masz do wyboru pod
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.odp
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.ppt
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/samba.sxi
Kurcze jak nie moge odzalowac, ze nie moglem nagrac filmu
gdtyz po ok. godz dzien wczesniej padl mnie cyfrowy aparat i
przed chwilka go oddalem do naprawy gwarancyjnej.
Jedynie nagralem pod
http://konferencje.thecamels.org/rendezvous/materialy/rendez_vous.avi
Jednak, to juz inny temat tyle ze o Linuxe.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0