Re: Przejście z sterownika ide do libata

Od: "Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com>
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Data: 13 lutego 2008 14:18
Temat: Re: Przejście z sterownika ide do libata

> jedyne co trzeba zrobic (jesli uzywasz stockowego kernela) to update
> lilo/gruba do ustawien z /dev/sd[a-z][1-9]

Ale jak to zrobię to muszę potem zaktualizować lilo, a aktualnie dysk istnieje
jako hda, a nie sda. Do tego u mnie pod /dev/sda to czytnik kart SD. Rozumiem, że muszę uruchmić pierwszą płytę Etcha i nadpisać lilo, co robię następująco:

#rescue root=/dev/sda3 combined_mode=ide

a tu to samo dalej montuje jako hda. Więc co trzeba zrobić, aby instalator
do istniejącego dysku ATA użył sterownika libata i pokazywał dysk jako sda?