Re: FREERADIUS ... attempted static link of dynamic object ...

28-12-07, Rafał Dąbrowa <rafal@zp.lo3.wroc.pl> napisał(a):

> Dodam, że zależy mi na instalacji właśnie ze zrodel, ponieważ dostalem
> informacje ze freeradius z paczki ma problem z działaniem w konfiguracji z
> Access Pointami CISCO, wolę na wstępie uniknąć kłopotów, a b. zależy mi na
> odpaleniu freeradiusa z Cisco Aironet 1131 - niezły wypas na zapewnienie
> bezpieczeństwa i bezawaryjności wi-fi w firmie.

nie spotkałem sie nigdy z zadnym problemem z cisco - z aironetami równiez.
polecam paczkowy - a jesli nie to przynajmniej zbuduj paczkę.

jesli masz jakiegos linka o tym problemie to prosze o podesłanie.

pozdr

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl