Re: Pytanie o partycje i ich konwersje

lista6 pisze:
> Witaj Marcin
> [...]

To powinno dać się zrobić (Strona GParted mówi, że obsługiwane jest
zmienianie rozmiaru i przemieszczanie zarówno ext3 jak i ntfs), poczytaj
tylko wcześniej na temat narzędzi, z których będziesz korzystał
(ntfsprogs i e2fsprogs). Jeżeli wszystko zrobisz z głową, nie powinieneś
stracić danych (dokładniej - same narzędzia nie zepsują Ci systemu
plików, ale Tobie może się to udać).