Debian i Toshiba A200

Witam
Mam kilka problemów na Toshibie Satellite A200 1AE. Mianowicie:

- wireless - mimo zainstalowanych sterowników Intela system nie wykrywa
sprzętu
- bluetooth - to samo
- wyjście audio S/PDiF - wbudowane głośniki nie są wyłączane, a poziom
głosu na wyjściu jest dość niski
- czytnik kart/przyciski multimedialne/pokrętło poziomu
głośności/kamerka - czy są jakieś sterowniki do ściągnięcia? nie udało
mi się znaleźć jak dotąd (do kamerki podobno w ogóle nie ma, ale nie
wiem, co z resztą)
- nVidia - sterowniki nie chcą się zainstalować - wyskakuje komunikat,
że nie można znaleźć źródła jądra systemu by coś skompilować
- system dźwiękowy nie zawsze się włącza przy uruchomieniu, restart lub
dwa zwykle pomagają

w miarę możliwości prosiłbym o dość dokładne info, gdyż nie jestem zbyt
zaawansowanym użytkownikiem Pingwinka ;)

z góry dziękuję za Waszą pomoc
Kamil