Re: Re[2]: aplikacja do serwisowania/magazynu

On 9/19/07, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

> nie mam wiekszego pojecia o php/mysql , jednak jakby leżało na sf.net
> to bym pomogl ;)
>
> pozdr.
>
> --
> Wojciech Ziniewicz

Ja zajmuje sie systemem obslugi klientow (php, mysql, ajax, js) na
plywalni i mam nadzieje go zGPLowac, jak bedzie lepiej obslugiwal
faktury, chociaz w firmie juz go uzywaja

moze napisales jakis dobry kod i moze sie komus przydac, np mi, ja
wtedy uploadnal bym jakies poprawki lub framework swojego

czy na sf.net... moze jakiegos tarbala wystaw

--
Mateusz Harasymczuk
www.haras.pl