NCC - [24.09.2007]

Cześć,

	Wracają do naszej rozmowy, jeśli mógłbyś, to przydałoby się:

- nr. mieszkań w wyniku wyszukiwania (klik na "?" w drzewie TSS usługi)

- historia mac-ip. Przykładowo po wpisaniu dowolnego mac, pojawi się lista, na której będą adresy ip, które były skojarzone z tym mac'iem.

- kosmetyka :) po kliknięciu w dowolną pozycję w "Wstępnej diagnozie awarii" czy to w dowolną pozycję innej grupy, pokazuje się za wąskie okienko, robi się pasek do przewijania. Wiem, da się z tym żyć, ale zaczęło już przeszkadzać :-) Zauważyłem to stosunkowo niedawno, tydzień może dwa temu, występuje zarówno na firefoxie jak i operze.

Z góry dzięki.
Damian Ryszka e-mail: damian.ryszka@sileman.pl
Dyżurny administrator sieci IP
Sileman Spółka z o.o. Ruda Śląska 41-703 ul. Stara 15
KRS: 0000207875 (Sad Rejestrowy w Gliwicach) / REGON: 278244726
NIP: 641-23-15-845 / Kapital Zakladowy: 190 000 PLN
tel. (0-32) 248 09 90