Re: Zapis ustawień screen'a

On 9/24/07, Grzegorz Szymański <czadmang@poczta.fm> wrote:
> Ustawiłem sobie screena wg upodobań i chciałbym teraz zapisać ustawienia do
> pliku screenrc. W jaki sposób to można zrobić?

Po prostu wpisać odpowiednie polecenia (man screen) do pliku
konfiguracyjnego, nie wiem nic o żadnej "automatycznej" metodzie.

Jeśli chcesz uruchamiać pewne programy zawsze przy starcie, możesz
dopisać do konfiguracji polecenie "screen 1 tail /var/log/messages",
które utworzy odpowiedni ekran i wykona w nim zadaną komendę.

Możesz też stworzyć pliki konfiguracyjne przystosowane do różnych
okazji, i uruchamiać je za pomocą "screen -c devel.screenrc".

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek