Automatyczna aktualizacja Debiana

    Witam.
Na stacji z Debianem 4.0r0 pojawił się komunikat z propozycją aktualizacji
systemu. Zaakceptowałem - wykonał. Sprawa świetna, ale zainteresowałem się
jak to zrobiono. Wygląda, że uruchamiany jest /usr/bin/update-manager, ale
co go uruchamia? Przejrzałem katalogi cron'a, /etc/rc2.d (domyślny poziom
Debiana) - nic nie widzę.

Czy ktoś wie i zechciałby napisać jak to się dzieje, albo wskazać, gdzie
pogrzebać, żeby się dowiedzieć?
Czy ta opcja automatycznych aktualizacji (doskonała!) jest zawsze
instalowana, czy zależy to od wyboru zestawu pakietów?

Z podziękowaniem,
L. Pańkowski