Re: Etch na starym sprzecie

> Pytanie do Was mam nastepujace, bo samemu niewiele udalo mi
> sie znalezdz: Zna ktos jakis manual albo dobre howto jak
> "odchudzic" debiana z niepotrzebnych uslug coby sie szybciej
> laodwal?

Jest też parę koncepcji zrównoleglania startupu (np. ubuntowy
upstart czy runit, ale przy małej ilości usług to niezbyt
istotne)

> Wlasnie jestem na etapie kompilacji kernela i wywalaniu
> niepotrzebnych sterownikow i modolow zeby obraz byl jak
> najmniejszy (...)

Dużo prostsze rozwiązanie to skompilować niemal wszystko jako
moduły, ładowane są tylko te, które są potrzebne. Notabene ...
kernele z dystrybucji są robione w znacznej mierze właśnie tak.
Innymi słowy: prawdopodobnie męczysz się zupełnie niepotrzebnie.

> S20exim4

Być może serwer poczty nie jest Ci na tym potrzebny

> S20gpm

Obsługa myszki konsolowej też może niekoniecznie?

> S20openbsd-inetd

Uruchamiasz jakieś usługi sieciowe spod inetd?

> S23ntp

To synchronizacja zegara, może starczy zamiast tego ze dwa razy
na dobę wywołać ntpdate?

> S89atd

Polecenie at nie jest wcale tak popularne.

I chyba tyle.