Re: predkosci

> Pracowalem dla nich. co prawda nie w administarcji sieci ale to nie ma
> znaczenia. Zreszta duzo informacji jest ogolnie dostepne w sieci na ich
> stronach informacyjnych oraz na schlund.
>
> Do BGP nie mam poewnosci, lecz co by innego mieli uzyc. Zreszta w
> juniperach to co jest zaimplementowane?

junipera albo cisco co moze wszystko :)
do backbone'u nic innego niestety nie jest wykrozystywane ma wieksza
skale chociaz cisco traci oj traci ;)

z tego co sie orientuje zastosowania pingwina w takich srodowiskach są
dosc zadkie chociaż sam uzywam do routowania kilkudziesięciu megabitów
debiana z quaggą na pokładzie .

> Ale i tak skala o ktora pyta Jarek jest , tak mala ze nie ma co tu nawet
> 1und1 porownywac. Na moim bylym uniwerku , wieksze transfery byly a
> stalo wszystko na slackach.

no to juz wyjasnilismy

dodam jeszcze tak jak pisałem 1 Gbit routingu = 1GHz Xeona na
pokładzie , ale zapomniałem dodać ,że oczywiscie chodzi tylko i
wyłącznie o karty intela na magistrali PCI-Express , inaczej nie ma
sensu.

pozdr.
--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl