Re: Instalacja bez danej zaleznosci, jak?

"Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:

> Mysle ze kluczem do tego zeby wsyzscy byli zadowoleni jest wyrzucenie
> słowa "tylko" z powższego zdania.
> Nie ma absolutnie zadnej potrzeby zebyś tak myślał chyba ze nie masz
> miejsca na dysku - ale wtedy zmień dysk.

Hej!

Jest to jakieś rozwiązanie, ale sam pewnie przyznasz, że nie zawsze
zależności pakietu są najlepiej pomyślane przez jego opiekuna?

Ja też bym wolał mieć na dysku zainstalowane tylko te paczki,
który są naprawdę potrzebne do działania używanych przeze mnie
programów. I tylko takie paczki chciałbym aktualizować, gdy wychodzi
ich nowsza wersja.

Pozdrawiam,

P.