Nie można zamontować pamięci Pen Drive

    Kłaniam się.
Znów prośba o pomoc.
Instalacja Debian 4.0r0 (środowisko GNOME), podczas instalacji żadnych
komunikatów o błędach. W trakcie instalacji propozycja założenia zwykłego
konta użytkownika - założyłem 'u1'. Po instalacji logując się jako 'u1'
wykrywa i automatycznie montuje włożony Pen Drive i świetnie działa.
Założyłem dodatkowe konto 'u2' komendą 'adduser'. Jeżeli loguje się 'u2' nie
może zamontować Pen Drive - komunikat "Nie można zamontować wybranego
woluminu". W 'Szczegółach' opis:

  libhal-storage.c : info: called libhal_free_dbus_error but dbuserror was
not set.
  proces <nr_procesu>: applications must not close shared connections - see
dbus_connection_close() docs. this is a bug in the application.
  błąd: nie można uruchomić pmount        <OK>

Czy ktoś kojarzy o co chodzi? Sądziłem, że 'u1' i 'u2' to konta z
identycznymi uprawnieniami.
Jak zakłada zwykłe konto instalator Debiana?
Jak przebiega montowanie Pen Drive (żadnych wpisów dla niego w /etc/fstab)?

Z podziękowaniem za wszystkie uwagi,
--
L. Pańkowski