Re: Re: Karty sieciowe Intel PRO/100 w ISP-2150 na Debian 4.0

> Ciezko mi zrozumieć problem jako taki .
> JEsli masz problem z przerwaniami to przede wszystkim przydadzą ci się
> dwie informacje . Przerwaniem można _często_ sterować w sposob :
> modprobe modułXXX irq=7
> druga sprawa :  karty sieciowe z niewiadomych powodów nie chodzą na
> niższych przerwaniach

Krótko:
1. podczas startu Debiana 4.0 z jądrem 2.6.18-4 system widzi sieciówki Intela PRO/100 jako eth0 i eth1. Jednak kiedy startują już skrypty /etc/init.d/networking to twierdzi że nie ma takich urządzeń. I pomaga wtedy przepisanie eth0 na eth2 i eth1 na eth3. Łaj?

2. które moduły są właściwe eepro_100 czy e100?

Maszyna: serwer Intel ISP-2150, sieciówka na płycie, druga dołożona na PCI.