Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3

On Mon, Jul 23, 2007 at 11:37:02PM +0200, Tomasz Bieliński wrote:

> A zainstalowałeś pakiet alsa-oss? Bo mi po tym zabiegu ustąpiły
> problemy o których piszesz, bez względu na to jaką mam kartę.

Jest zainstalowany, ale z opisu tego pakietu wynika, że on zawiera tylko
wrapper w trybie użytkownika, który umożliwia działanie z Alsą programów
pisanych pod OSS.

XMMS po pierwsze tego problemu nie ma, bo obsługuje alsę natywnie, a po
drugie nawet gdyby to pomagało, to wcale nie jest wygodniejsze w użyciu
niż raz po instalacji systemu przestawienie domyślnej wtyczki wyjściowej
w ustawieniach XMMS.

--
Marcin Owsiany <marcin@owsiany.pl>              http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216

"Every program in development at MIT expands until it can read mail."
                                                              -- Unknown