Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3 - podsumowanie

Dnia 24-07-2007, wto o godzinie 11:52 +0200, Lech Pańkowski napisał(a):
> Kłaniam się raz jeszcze.
> Pozwólcie, że wtrącę jeszcze kilka zdań na zakończenie, ustosunkowując się
> do uwag jakie padły w różnych listach.
>
> a/ Wydaje się, że wada odtwarzania tkwi w Totemie (nic nie dało przenoszenie
> plików na różne partycje montowane w różny sposób). Prawdopodobnie
> potwierdza to Wasza propozycja: apt-get
> remove --purge --purge --purge --purge --purge totem !

Totem aż do wersji 2.18.x był niespecjalnie do użycia, dopiero niedawno
włożono w niego tyle pracy, że w wersjach rozwojowych (2.19.x)
wyeliminowano wszystkie błędy, jakie zauważałem. Wydaje mi się, że za
chwile będzie to odtwarzacz, który będzie można innym polecać. Inna
kwestia, że pomysł przejścia na GStreamer w momencie, gdy ten framework
był wciąż w powijakach był mocno przedwczesny i z tego mogły też wynikać
twoje problemy. Z ciekawości, czy totem-xine radzi sobie dobrze z tymi
plikami?

> [...]
> inna dystrybucja) to jądro, struktura plików (zgodna z Linux Filesystem
> Hierarchy) i elementy dodatkowe wynikające z przyjętej filozofii i założonej
> funkcjonalności. Wydawało mi się, że filozofią Debiana jest 'pewność i
> bezpieczeństwo'. Od tych którzy tworzą tę dystrybucję, jako od ekspertów,
> oczekuję takiego doboru tych elementów, aby działały niezawodnie.
> Gdybym to ja znalazł gdzieś i zainstalował ten Totem - nie pisnąłbym słówka.
> Tu zrobił to instalator, Totem sam został uruchomiony po kliknięciu pliku
> .mp3, dlatego jestem trochę rozczarowany.

ad c) i d) - Debian nie jest systemem skierowanym na biurka. Oczywiście,
może on się na nich świetnie sprawdzać, często będzie działał od
out-of-the-box, ale jeśli jest jakiś błąd w popularnej aplikacji
desktopowej, to nie jest to sprawa priorytetowa dla deweloperów. Z kolei
takie dystrybucje jak Ubuntu, SuSE, czy inne Fedory się tym zajmują, tam
taki błąd ma znacznie większe szanse na naprawę i od nich można wymagać,
żeby takie bugi się nie pojawiały w stabilnym wydaniu.

--
Andrzej Mendel <amendel@wp.pl>