Re: Etch - Asus A3H

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Albert Czarnecki napisze:

> Jest sobie asus A3H z zainstalowanym debian etch, problem jaki mam to
> skonfgiruowanie karty zeby dzialaly mi glosniki po podpicie w miejsce
> sluchawek
> Ktos moze ma taki sprzet i udalo sie mu to skonfigurowac?

1. nie mam
2. da się, bodajże model=6stack (miej pod ręką alsamixer, żeby
   odblokować pojawiające się kanały)

W razie czego popróbuj (w niektórych działało lepiej, w innych
gorzej, w jeszcze innych zaskakująco :)

 3stack
 tcl
 3stack-digout
 clevo
 5stack
 5stack-digout
 w810
 z71v
 6stack
 6stack-digout
 asus
 asus-w1v
 asus-dig
 asus-dig2
 uniwill
 uniwill-p53
 fujitsu
 F1734
 lg
 lg-lw

> wynik z lcpi dla karty
>
> 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family)
> High Definition Audio Controller (rev 04)

Jacek Kawa   **Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest teraźniejszość.
            Kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przyszłość...**
                                       [**1984**]