From: Maciej Kóska [mailto:grv@o2.pl]
Sent: Thursday, February 22, 2007 5:25 PM
To: Tomek
Cc: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: Iptables

ja sam plik tworzyłem i trzymałem w /sbin ze wszystkimi regułami
a uruchamianie dałem na koncu pliku /etc/init.d/rc nie wiem czy to
najlepszy sposób. Inny sposób to umieszczenie pliku w /etc/init.d/xxx a
potem dodanie wpisów dla wszystkich runleveli poprzez uruchomienie np
update-rc.d xxx defaults 99-start (tu składnie sobie sprawdź)

Pozdrawiam
Maciej