Re: FW: VSFTPD - zmiamy w /etc/shells - bezpieczne?

07-02-13, Jarek Buczyński <jaro80@gmail.com> napisał(a):
Witam

> Ależ prawda - polecam lekturę dokumentacji opcji "-s" w su.
> [ ... ]
> Żeby było śmieszniej, to działa to dopiero po dodaniu passwd do
> /etc/shells

Faktycznie to działa, dzięki. Czyli takie rozwiązanie raczej
jest kiepskie :( To teraz nie wiem jak zrobić żeby sobie hasła mogli samemu
zmieniać...

Wiem że niektóre ftp można ładnie zintegrować z bazą np. mysql. Co polecacie
w takim przypadku, nie chcę zmieniać zbytnio ftp na inny serwer bo vsftpd
ładnie mi działa, dobrze się konfiguruje i podobno to jeden z
najbezpieczniejszych serwerów ftp.

kurcze prosciutki skrypcik w cgi-bin na twoim serwerku w stylu
'hasla.twojadomena.pl' - login i hasło i zmiana haselka .. no
doslownie z 50 linijek ;) nauczysz sie troche cgi przy okazji

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl