RE: Proxy + squid

To tak:
Sieć IP VPN jest 5 krotnie droższa od SME VPN.
Sieć SME łączy oddziały firmy po przez swoją sieć strukturalną.
Bramy są określone adresami IP w sieci LAN ( niestety nie można ich
konfigurować)

Cała sieć jest o adresacji 192.168.0.0
Segment, w którym jest wyjście do WANU to 192.168.0.1-63 maska
255.255.255.192 przy czym żeby się te hosty widziały z pozostałymi w
innych segmentach to muszą mieć bramę 192.168.0.1

Pozostałe segmenty maja po 32 adresy i są skonfigurowane tak, że
pierwszy adres segmentu jest bramą.

W segmencie z WANEM wyjście jest przez adres 192.168.0.4

Potrzebuje dostarczyć Internet do segmentów bez fizycznego dojścia do
łącza WAN

Nie musze wszystkiego puszczać przez proxy zależy mi przede wszystkim na
http.
Lokalnie wszystko działa tyle, że pomiędzy oddziałami nie dział
transport netBios i wszystko idzie po IP (nie po nazwie). Działa też
domena pod warunkiem, że serwer z domena będzie miał ustawioną bramę
segmentu a wszystkie hosty odpowiednie bramy swoich segmentów.

Problem zaczyna się dopiero, kiedy np. z segmentu 2 chce się dostać do
netu. Fizyczna bramę na xp pro mam ustawioną według bram segmentu. No i
wtedy nie mogę dojść do netu, bo brama dla netu to 192.168.0.4.

Pozdrawiam
Tomek