Re: Re: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniu krenela z security.debian.org

Cześć, no mam taki problem tylko troszkę inaczej do tego doszło. Nie mogłem zainstalować kiedyś na maszynie Intel SR2300 Debiana 3.1 i oszukałem to za pomocą dyskietek z jądrem 2.4.18 z Woody-ego. Ale zachciało mi się dociągnąć jądra 2.6 i 2.6-smp i po reboocie i weściu na te jądra 2.6 mam identiko komunikat. Właśnie miałem pisać o tym ...

Ktoś pomoże???

PS Co wy tam robicie w "OSS Implementation Department"?