Re: Różnice pomiedzy: "if-pre-up.d" oraz "if-up.d"

Jarek Buczyński napisał(a):
> Witam

>       exit 0

strzelam  teraz ale sprobuj bez  -a "$1" != "start". nie jestem
przekonany czy tam cokolwiek takiego w 1-szym parametrze wywolania
skryptu przychodzi. w koncu to jest dosc logiczne, ze wtedy sie cos
uruchamia.

> Rozumiem że ten interfejs eth0 to ten dla którego firewall powinien
> startować, dodałem ten kod i dalej to samo, uruchamia się kilkakrotnie

dobrze rozumiesz. w zmiennej srodowiskowej $IFACE siedzi nazwa
interfejsu, dla ktorego jest wywolywany skrypt.

R.M.M