Re: php5 i mysql

On Mon, 2006-12-04 at 19:23 +0100, Michał Niezbecki wrote:
>   Musze na serverku, a ktorym jest w chwili obecnej debian sarge
>   (stable) ze standardowym repezytorium, podniesc php i mysql do
>   najnowszych dostepnych wersji.
>   Jaka jest najprostsza i najmniej bolesna metoda upgradu?
>   Z jakich repezytoriow najlepiej skorzystac?

Wątek już trochę przetrminowany, ale że nikt nie odpisał a ja dopiero
teraz nadrabiam zaległości - więc odpisuję...

Dwie opcje, które sprawdzałem i mogę polecić:

1. Backporty z http://www.backports.org/
2. Pakiety z http://www.dotdeb.org/

Można wybrać dowolną, ale jak z alkoholami, nie mieszać :)

>   Jak pobrac tylko te pakiety np. z repo testing?

Lepiej nie, to może pociągnąć za sobą morze zależności, które nie są
konieczne i zmieni Twojego stable w testing.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
"Każdy ideał w ciele jest trywialny" - prawdy algebraiczne