pppd nie rozpoznaje opcji exec

Witam

proboje uruchomic polaczenie via gprs mam gotowe skrypty do modemu pod linuxa i problem jest taki na sargu jak wydaje polecenie pppd call orange-connect-chat to wywala mi blad

pppd call orange-connect-chat
pppd: In file /etc/ppp/peers/orange-connect-chat: unrecognized option 'exec'

to samo na unstable dziala

ponizej jak wyglada skrypt

#!/bin/sh
# Przykladowy skrypt inicjujacy modem i tworzacy polaczenie.
exec  chat      \
       TIMEOUT 5       \
       ABORT   '\nBUSY\r'      \
       ABORT   '\nERROR\r'     \
       ABORT   '\nNO ANSWER\r' \
       ABORT   '\nNO CARRIER\r'        \
       ABORT   '\nNO DIALTONE\r'       \
       SAY     "Inicjowanie modemu..." \
       ""      "AT"    \
       OK      "AT+CPIN?"\
       "READY\r\n\r\nOK"-"AT+CPIN=\"2504\""-OK ""\
       OK-AT-OK "AT+CGDCONT=1,\"IP\",\"internet\""     \
       SAY     "\nModem zainicjowany." \
       OK      "ATD *99#"      \
       TIMEOUT 30      \
       SAY     "\nOczekiwanie na polaczenie..."        \
       CONNECT ""      \
       SAY     "\nPolaczony.\n"

Pytanie, da sie to exec czyms zastapic? zainstalowalem nawet ppp z etch, wersje niby sa takie same

pozdrawiam

Albert