Re: Logi SSH

no witam
mam tylko małe pytanie do P. Wojtka czy jak się uczyłeś to tez tylko
na "man'ie" bazowałeś czy ktoś jakieś pomocy Ci też udzielał bo nie chce być
uszczypliwy ale co czytam jakiś post od Ciebie do listy to prawdopodobieństwo
wystąpienia słowa "man" jest w granicach 100 %, ale to tylko tak na
marginesie ...

a to znalazłem w necie na temat ssh i logów w pliku osobnym

http://forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=35958

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030