RE: aptitude - postgresql 8.1 z backports.org

Witam

> aptitude -t sarge-backports install postgresql-8.1
> ;)

Najpierw zerknąłem man aptitude I tam nie ma opcji -f więc zapytałem,
ale w aptitude --help już jest ale to już po fakcie sprawdzałem :)

Dzięki

Tak przy okazji, jak to jest z backports.org, jest to bezpieczne i stabilne
rozwianie? Bo np. potrzebuję Postgre 8 a nie domyślnego 7, który jest już
trochę nieaktualny. Można bezpieczne instalować z backports.org w taki
sposób jak powyżej?