Re: [Actus] SLOT

> Krzysztof Zubik napisał.
Witam.
Byla bardzo ciekawa impreza. Mielismy duzo ciekawych Warsztatow
Linuxowych.
Ogolem 30 godz. po 6 godz. dziennie. Warsztaty prowadzili pracownicy
z wroclawskiej Akademii Alternatywnych Sysemow Operacyjnych AASO
O niej wiecej pod http://www.aaso.pl Kazdego dnia zajecia mielismy
podzielone na 3 tury. Pierwsza, to podstawy Linuxa. Prowadzil ja
Piotr Koscianski. Tu dowiedzielismy sie czym jest Linux. Jego
zalety. Poznalismy tez instalowanie dystrybucji Suse i Slakware.
Druga tura, to bylo tworzenie stron internetowych w *.html i *.css
Prowadzil ja Bartosz Cisek. Poznalismy technmiki tworzenia stron
recznie komendami HTML co daje wieksze mozliwosci niz graficzne edytory.
Trzecia tura, to byla grafika komputerowa przy uzyciu programu
Gimp. Prowadzil ja Jakub Cisek. Tu poznalismy m.in. jak
retuszowac zdjecia, jak tworzyc panorame z polaczenia
kilku zdjec, jak uzywac Gimp-a do tworzenia stron internetowych.
Mielismy do dyspozycji 10 bardzo dobrych komputerow DELL z monitorami
LCD.
Wiec warunki byly bardzo dobre. Te Warsztaty jak dla mnie byly
jednymi z lepszych spotkan linuxowych.
POza tymi Warsztatami byly prawazone i inne zajecia artystyczne.
O nich jak i o calej imprezie wiecej pod http://www.slot.art.pl
Co wieczor i w nocy na Duzej scenie , na dziedzincu klasztoru
graly rozne zespoly muzycne i byla okazja potanczyc. POzatym
w ramach nocnych koncertow mielismy pokazy SLOT TV.
Ja jestem bardzo zadowolony z tej imprezy. :)
Pozniuej moje zdjecia umieszcze we wlasnej witrynie
internetowej 0 o xzym powiem po ich umieszczeniu.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0