Re: [Actus] Siodme Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2006.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Do lipca juz ok. dwa tygodnie. Kto bylby chetny przyjecac
> do Gdanska w pierwszej polowie lipca? Zapraszam.
> Przy okazji zaproponuje tu kolejna mozliwa i tania
> atrakcje a mianowice podroze Tramwajem Wodnnym na
> Hel. Te Tramwaje Wodne , to startki Zeglugi Przybrzeznej. Wiecej
> o nich pod http://www.ztm.gda.pl/ferry.html Na takiej wycieczce
> mozna by milo pogadac sobie o komputerach i Linuxe w czasie podrozy i
> na Helu.
Witam.
No coz moze od 7 do 25 sierpnia beda chetni na Siodme
Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2006. Ja niedawno
powrocilem ze SLOT-ART w Lubiazu gdzie byly
bardzo ciekawe Warsztaty Linuxowe. Niedlugo wybiore sie
na Reagge Gorzyce Festiwal gdzie rownmeiz chcalbym z koloegami
porozmawiac o Linuxe. O tych imprezach pozniej powiem w oddzielnych
watkach.
Zapraszam do Gdanska od 7 do 25 sierpnia. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0