Re: /etc/hosts, domena dla demonów...

KC> Forcing reload of apache 2.0 web server...apache2: Could not determine
KC> the server's fully qualified domain name, using xx.yy.zzz.ccc for ServerName

w pliku konfiguracyjnym apache2 (tutaj /etc/apache2/apache2.conf)
ServerName ip_twojego_kompa
na ktorym stawiasz serwer www apache2

chyba ze cos kombinujesz np. z wirtualnymi hostami to wtedy jako
ServerName podajesz nazwe wirtualnego hosta ale skoro nie masz domeny
to i wirtualnych nie konfigurujesz.

wg. mnie problem jest banalny -> pobaw sie z konfigiem apache sam a
znajdziesz odpowiedz.

jak zwykle stawiam na aspekt edukacyjny.

--
Pozdrowienia,
 stentor                            mailto:stentor@spin.amu.edu.pl