wine 0.9.15 z unstable i miranda z icq.

Witam.
Czy ktoś już próbował uruchomić mirande pod wine?
Mi działa pięknie (z katalogu c_drive) ale nie chce zadziałać z innego dysku. staram sie dodac dyski przez winecfg, program robi mi symulinki i nie dziala. bindowanie przez fstab tez nie działa...

Jednak moim powodem napisania listu jest icq.dll gadu gadu działa wysmienicie, pozostałe wtyczki również, ale icq.dll nie chce działać. Od razu mówię że nie kompilowałem pod wine mirandy. Dlatego jeśli ktoś skompilował i mu działa, prosiłbym o podesłanie na email lub napisanie co zrobił że mu działa.

--
Pozdrawiam serdecznie,
mons