Jutro start sondy Jesiennej.

      From:
            Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl>
        To:
            darek@linux.rybnik.pl
        CC:
            slug@silesia.linux.org.pl, actus@vix.netsync.pl,
            lista@flug.org.pl
Dariusz Grzesista napisał.
> Witam.
> Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w najbliższy poniedziałek, 17
> lipca br., na stronach Jesieni Linuksowej '2006 rozpocznie się wielkie
> głosowanie na agendę imprezy!
> Tegoroczna edycja Jesieni ma być pod każdym względem wyjątkowa. Po raz
> pierwszy odbywa się w Kotlinie Kłodzkiej, a nie - jak dotychczas - w
> Ustroniu. Również po raz pierwszy, każdy odwiedzający strony jesienne
> będzie miał aktywny wpływ na to, które wystąpienia pojawią się w
> tegorocznej edycji imprezy. Jest w czym wybierać - zgromadzono prawie
> [...]
Witam.
Wiec juz rusza Jesien Linuxowa i bardzo dobrze. :) Wiadomosc przekazuje
do pozostalych grupek linuxowych. Cala reszta powyzej w cytacie.
Obysmy mieli kolejna i jeszce lesza impreze linuxowa. :)
Miejscze Osrodek Wypoczynkiowy Maria, w Lewinie Klodzkim i tym
bardziej termin od 6 do 8 pazdziernika jescze lepiej wybrane.
Bedzie szansa na lepsza pogode do podrozy i na miejscu.
Ja niedlugo bede na SLOT ART w Lubiazu i tu na Warsztatach
Linuxowych powiem rowniez o Jesieni Linuxowej. Pozniej
o niej wiadomosc przekaze bedac na kolejnych letnich imprezach,
o ktorych juz poprzednio powiedzialem.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0