przejscie php4 > php5

Witam !

  dotychczas mialem php4, apache 1.3.X oraz mysql 4.1

  postanowilem zrobic php5 dokladnie tak jak robilem to w przypadku
  php4 (kompilowalem ze zrodel)

  po uruchomieniu apacha z php5 fora phpbb oraz wszelkie sprawy
  pobierane z bazy mysql gdzie mysql ma ustawione:

  my.cnf

default-character-set   = latin2
default-collation       = latin2_general_ci

  mam zamiast polskich znakow krzaczki lub ? :)))

  np nie ma ł a jest ?

  tabele w bazach pobieranych na www maja kodowanie: latin2_general_ci

  kurcze co jest grane ? mam nagle przerobic wszelkie skrypty www ???
  czy chodzi o jakies ustawienie w php.ini dla php5 ???

  dajcie znac jesli macie podobny problem

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras