etykiety dyskowe

Witam!

Być może co dla niektórych to banał, ale dla mnie, póki co, problem. Mianowicie potrzebuję zmienić etykiety aktywnych partycji, na których znajduje sie działający system. Mam tu na myśli zwykłą zmianę nazwy partycji jakiejś tam `abc' na `xyz'. Z tego co zdążyłem wybadać, ani fdisk ani cfdisk nie serwuje takiej opcji przemianowania. Potrzebuję lekkiego narzędzia konsolowego. Dzięki za jakiekolwiek sugestie.

--
  regards -tower
  linux user #413777    powered by Debian / Gentoo