RE: Software RAID1 - ReiserFS - problemy z superblockiem

Witam

Sorry ale ta wiadomość przez pomyłkę poszła tylko do jednej osoby, teraz
wysyłam ją na listę.

> Najlepsze howtosy z jakimi mialem do czynienia znajdują sie na
> gentoo.org - dotyczą instalacji gentoo. Cale wiki gentoo (chyba
> najwieksze linuxowe dystrybucyjne wiki) tez  jest warte uwagi.
> Niestety gentoo z debianem nie ma wiele wspolnego..

Dokładnie mam kilku znajomych którzy używają gentoo

http://gentoo-wiki.com/Main_Page - to świetna strona, jest tam bardzo,
bardzo dużo ciekawych artykułów, szkoda że debian nie ma takiej strony, ale
i tak nie ma co narzekać ogólnie jest sporo informacji w necie np. na liście
:-)

PS.
Ostatnio wyszła polska wersja ksiązki o debianie
http://helion.pl/ksiazki/de3bib.htm

nie ma ktoś wersji elektronicznej (angielskiej)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0764576445/helion-20/104-6160865-5562
308