RE: Software RAID1 - ReiserFS - problemy z superblockiem

Witam

> Mialem kilkakrotnie mozliwosc poczytania tej ksiazki. Szczerze mowiac
> nie spotkalem sie jeszcze z dobrze napisanym bookiem o debianie (to
> samo tyczy sie innych linuxow).

Jeżeli chodzi o debiana to nie ma zbyt wielu książek w porównaniu do innych
dystrybucji (RedHat etc.) Mam kilka o debianie, ale raczej to są stare
wydania

PS.
Czytałeś wersja drukowaną czy  ebooka? Jeżeli ktoś spotkał się z ebokiem,
proszę o jakieś namiary :-) Chodzi mi o nową wersję tej ksiązki.