Re: Re: [Etch] Problem z instal acją - partycjonowanie

> A co mówi 'ls /usr/lib/debootstrap/scripts/'? Może jest tam testing?
niestety nie ma. potato, woody, sid, sarge.

> Zainstalować sarge i zrobić upgrade?
no tak moge sprobowac ale chyba nie osiagne tego co zamierzalem, czyli kompletnie czystego systemu etch bo po upgradzie na pewno cos z sarge'a zostanie i tylko smieci sie narobia. (przepraszam za moj windowsowy sposob myslenia :)

Poza tym kombinowalem QTPartedem i linuxowym paragon partition managerem... przy okazji odnalazlem zagubione 25mb na dysku ktorych inne menedzery nie odnalazly(:P)... ale nic to nie dalo.
Zaczynam sie zastanawiac czy to nie jakis blad debiana? - trudno w to uwierzyc zwazywszy na to ze niedawno sie instalowalo.
tablice partycji tak przemaglowalem ze powinna juz byc bezbledna...
ale coraz bardziej zaczynam sie zastanawiac czy to nie przypadkiem cos innego powoduje... np.: bios... poniewaz nawet instalka windowsa w ostatnim czasie nie chciala dzialac jak nalezy, problem rozwiazalo wtedy wylaczenie acpi w biosie...

nie wiem, pogubilem sie juz w tym wszystkim...
chyba debian nie byl mi pisany, ciagle odmawia wspolpracy :)