LinkTiger

  Witam.
Jako współadministrator serwera otrzymałem informację, że podczas sprawdzania jego strony WWW znaleziono nieaktualne łącza (broken links). Dalej jest propozycja wejścia na
  http://www.linktiger.com
wypełnienia formularza i aktywacji konta w celu automatycznego wykrywania tego typu błędów. List przyszedł na adres info, webmaster, sales i marketing (3 nieistniejące). Zajrzałem ze stacji na podaną stronę, pogrzebałem w Internecie - nic nie widzę podejrzanego, ale mam pytanie:

Może ktoś zetknął się już z tym i /lub używał?

Oczywiście obawiam się, że działanie usługi może być albo nieco inne od deklarowanej, albo nieść z sobą jakieś skutki uboczne. To adresowanie ("do wszystkich") też wygląda trochę niewyraźnie.
Sewer nie jest wagi państwowej, ale trochę mi żal go rozwalać.

Z podziękowaniem za wszystkie uwagi,
--
L. Pańkowski